Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธนภูมิ อติเวทิน | |
dc.contributor.author | เชาว์วัต จันดี | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-12-29T02:50:46Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:09:25Z | - |
dc.date.available | 2014-12-29T02:50:46Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:09:25Z | - |
dc.date.created | 2557 | th_TH |
dc.date.issued | 2014-12-29 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.source | 658.8342 ช741ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภคผ่านโซเซียลมีเดีย | th_TH |
dc.title.alternative | Factors relating to product buying behavior of consumer through social media | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค --การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | การตลาดอินเทอร์เน็ต | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม.(การตลาด) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chawwat_J.pdf | 1.33 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.