Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492
Title: | ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภคผ่านโซเซียลมีเดีย |
Other Titles: | Factors relating to product buying behavior of consumer through social media |
Advisor : | ธนภูมิ อติเวทิน |
Authors: | เชาว์วัต จันดี |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค --การตัดสินใจ การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ การตลาดอินเทอร์เน็ต |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chawwat_J.pdf | 1.33 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.