Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4480
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วรินทรา ศิริสุทธิกุล | |
dc.contributor.author | ศุภิสรา ดวงแก้ว | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-12-29T02:06:15Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:10:21Z | - |
dc.date.available | 2014-12-29T02:06:15Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:10:21Z | - |
dc.date.created | 2557 | th_TH |
dc.date.issued | 2014-12-29 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4480 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.source | 658.8343 ศ739ก | th_TH |
dc.title | การรับรู้ของลูกค้าต่อกิจกรรมเพื่อสังคม (CSR) ที่มีผลต่อภาพลักษณ์ขององค์กรดีแทค ในกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Customer perception toward corporation social reponsibility (CSR) affecting corporate image of DTAC in Bangkok metropolitan area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | ความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ | |
dc.subject.thash | ความพอใจของผู้ใช้บริการ | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม.(การจัดการ) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Supisara_D.pdf | 1.39 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.