Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4480
Title: การรับรู้ของลูกค้าต่อกิจกรรมเพื่อสังคม (CSR) ที่มีผลต่อภาพลักษณ์ขององค์กรดีแทค ในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Customer perception toward corporation social reponsibility (CSR) affecting corporate image of DTAC in Bangkok metropolitan area
Advisor : วรินทรา ศิริสุทธิกุล
Authors: ศุภิสรา ดวงแก้ว
Keywords: ความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
Issue Date: 29-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4480
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Supisara_D.pdf1.39 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.