Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณักษ์ กุลิสร์
dc.contributor.authorกัญญารัตน์ สมศักดิ์th_TH
dc.date.accessioned2014-12-26T07:05:52Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:55Z-
dc.date.available2014-12-26T07:05:52Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:55Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-26
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8343 ก384ทth_TH
dc.titleทัศนคติต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการ และแรงจูงใจมีความสัมพันธ์กับแนวโน้มพฤติกรรมการซื้อคูปองส่วนลดสินค้าและบริการบนเว็บไซต์ Groupon ของผู้บริโภคในประเทศไทยth_TH
dc.title.alternativeAttitude toward the marketing mixes of service and motivation that related to the tendency of purchasing product and service coupon's behavior on website Groupon of consumer in Thailandth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashผู้บริโภค--ทัศนคติ
dc.subject.thashการซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
dc.subject.thashการซื้อสินค้าทางไกล
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanyarat_So.pdf1.14 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.