Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณักษ์ กุลิสร์ | |
dc.contributor.author | กัญญารัตน์ สมศักดิ์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-12-26T07:05:52Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:08:55Z | - |
dc.date.available | 2014-12-26T07:05:52Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:08:55Z | - |
dc.date.created | 2557 | th_TH |
dc.date.issued | 2014-12-26 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.source | 658.8343 ก384ท | th_TH |
dc.title | ทัศนคติต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการ และแรงจูงใจมีความสัมพันธ์กับแนวโน้มพฤติกรรมการซื้อคูปองส่วนลดสินค้าและบริการบนเว็บไซต์ Groupon ของผู้บริโภคในประเทศไทย | th_TH |
dc.title.alternative | Attitude toward the marketing mixes of service and motivation that related to the tendency of purchasing product and service coupon's behavior on website Groupon of consumer in Thailand | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--ทัศนคติ | |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้าทางไกล | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม.(การตลาด) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kanyarat_So.pdf | 1.14 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.