Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436
Title: | ทัศนคติต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการ และแรงจูงใจมีความสัมพันธ์กับแนวโน้มพฤติกรรมการซื้อคูปองส่วนลดสินค้าและบริการบนเว็บไซต์ Groupon ของผู้บริโภคในประเทศไทย |
Other Titles: | Attitude toward the marketing mixes of service and motivation that related to the tendency of purchasing product and service coupon's behavior on website Groupon of consumer in Thailand |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ |
Authors: | กัญญารัตน์ สมศักดิ์ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ผู้บริโภค--ทัศนคติ การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ การซื้อสินค้าทางไกล |
Issue Date: | 26-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kanyarat_So.pdf | 1.14 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.