Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4423
Title: | กระบวนการยอมรับนวัตกรรมรถยนต์ระบบไฮบริดของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Hybrid car system adoption process of consumers in Bangkok |
Advisor : | วรางคณา อดิศรประเสริฐ |
Authors: | พิพิธ โหตรภวานนท์ |
Keywords: | รถยนต์ไฮบริด พฤติกรรมผู้บริโภค รถยนต์ไฮบริด--การตลาด ผู้บริโภค--การตัดสินใจ |
Issue Date: | 26-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4423 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pipit_H.pdf | 1.73 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.