Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วรางคณา อดิศรประเสริฐ | |
dc.contributor.author | ผจงจิต สุขี | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-08-24T07:37:35Z | |
dc.date.accessioned | 2020-06-01T07:23:14Z | - |
dc.date.available | 2012-08-24T07:37:35Z | |
dc.date.available | 2020-06-01T07:23:14Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-08-24 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8342 ผ142ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคฟาสต์ฟู้ดของวัยรุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดอุดรธานี | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing factors affecting fast-food consumption behavior of adolescence in Muang District, Udon-Thani Province | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | ฟาสต์ฟูด--การตลาด ; | |
dc.subject.thash | บริโภคนิสัย | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การจัดการ) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pajongjit_S.pdf | 3.45 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.