Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรางคณา อดิศรประเสริฐ
dc.contributor.authorผจงจิต สุขีth_TH
dc.date.accessioned2012-08-24T07:37:35Z
dc.date.accessioned2020-06-01T07:23:14Z-
dc.date.available2012-08-24T07:37:35Z
dc.date.available2020-06-01T07:23:14Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-24
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 ผ142ปth_TH
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคฟาสต์ฟู้ดของวัยรุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดอุดรธานีth_TH
dc.title.alternativeMarketing factors affecting fast-food consumption behavior of adolescence in Muang District, Udon-Thani Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashฟาสต์ฟูด--การตลาด ;
dc.subject.thashบริโภคนิสัย
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การจัดการ)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pajongjit_S.pdf3.45 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.