Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435
Title: | ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคฟาสต์ฟู้ดของวัยรุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดอุดรธานี |
Other Titles: | Marketing factors affecting fast-food consumption behavior of adolescence in Muang District, Udon-Thani Province |
Advisor : | วรางคณา อดิศรประเสริฐ |
Authors: | ผจงจิต สุขี |
Keywords: | ฟาสต์ฟูด--การตลาด ; บริโภคนิสัย |
Issue Date: | 24-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/435 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pajongjit_S.pdf | 3.45 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.