Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorสุชาดา กิจบรรเจิดจรัสth_TH
dc.date.accessioned2012-08-29T07:15:12Z
dc.date.accessioned2020-06-01T07:19:03Z-
dc.date.available2012-08-29T07:15:12Z
dc.date.available2020-06-01T07:19:03Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/434-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.408 ส759ปth_TH
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อภาพลักษณ์ด้านความรับผิดชอบต่อสังคมและภาพลักษณ์ด้านความรับผิดชอบต่อสังคมที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมของผู้ใช้บริการธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeFactors influencing corporate social responsibility image and relationship between corporate social responsibility image and customers' behavior of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashธนาคารไทยพาณิชย์--บริการลูกค้า ;
dc.subject.thashความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ ;
dc.subject.thashภาพลักษณ์บริษัท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchada_K.pdf1.39 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.