Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4314
Title: | ผลการจัดกิจกรรมการเรียนการสอนแบบแนะให้รู้คิด (CGI) เรื่องความน่าจะเป็นที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ ความสามารถในการแก้ปัญหาทางคณิตศาสตร์ ความตระหนักในการรู้คิดและความมีวินัยในตนเอง ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 |
Other Titles: | The effects of cognitively guided instruction activities in probability upon mathematics learning achievement, mathematical problem solving ability, metacognition awareness and self-discipline of mathayomsuksa V students |
Advisor : | สมชาย ชูชาติ สมสรร วงษ์อยู่น้อย |
Authors: | อำภารัตน์ ผลาวรรณ์ |
Keywords: | คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) การสอนแบบแนะให้รู้คิด การแก้ปัญหา การควบคุมตนเอง |
Issue Date: | 25-Sep-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4314 |
Appears in Collections: | SecEd-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Amparat_P.pdf | 4.43 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.