Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4308
Title: | ผลของการจัดการเรียนรู้ด้วยรูปแบบการสอนแบบเอ็กซ์พลิซิทที่เน้นการใช้ตัวแทนเรื่องระบบจำนวนเต็ม ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและทักษะการสื่อสารทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 |
Other Titles: | The effect of explicit learning management emphasizing on representation in "Integer system" on academic achievement and mathematical communication skills of mathayomsuksa I students |
Advisor : | สมชาย ชูชาติ |
Authors: | สายัณห์ พลแพน |
Keywords: | คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) จำนวนเลข--กิจกรรมการเรียนการสอน การสอนแบบเอ็กซ์พลิซิท ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน การสื่อสารทางการศึกษา |
Issue Date: | 25-Sep-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4308 |
Appears in Collections: | SecEd-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sayan_P.pdf | 6.67 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.