Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorUsaporn Sucaromana-
dc.contributor.advisorSirinan Srinaowaratt-
dc.contributor.authorSarunya Taratth_TH
dc.date.accessioned2014-09-10T06:46:57Z-
dc.date.accessioned2020-07-07T09:40:47Z-
dc.date.available2014-09-10T06:46:57Z-
dc.date.available2020-07-07T09:40:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180-
dc.language.isoenth_TH
dc.source372.65044 Sa251C 2013th_TH
dc.subject.lcshEnglish language--Study and teaching (Elementary)-
dc.titleA comparative study of the balanced literacy approach and the code emphasis approach to enhance phonemic awareness of English of first-grade studentsth_TH
dc.title.alternativeการศึกษาเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบสมดุลภาษาและวิธีการสอนแบบย้ำตัวอักษรเพื่อเพิ่มความตระหนักรู้หน่วยเสียงภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1th_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessSrinakharinwirot Universityth_TH
dc.thesis.degreenameM.A. (English)-
dc.thesis.levelMaster Degree-
Appears in Collections:Wes-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarunya_T.pdf6.42 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.