Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180
Title: A comparative study of the balanced literacy approach and the code emphasis approach to enhance phonemic awareness of English of first-grade students
Other Titles: การศึกษาเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบสมดุลภาษาและวิธีการสอนแบบย้ำตัวอักษรเพื่อเพิ่มความตระหนักรู้หน่วยเสียงภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1
Advisor : Usaporn Sucaromana
Sirinan Srinaowaratt
Authors: Sarunya Tarat
Keywords: English language--Study and teaching (Elementary)
Issue Date: 2013
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180
Appears in Collections:Wes-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sarunya_T.pdf6.42 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.