Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180
Title: | A comparative study of the balanced literacy approach and the code emphasis approach to enhance phonemic awareness of English of first-grade students |
Other Titles: | การศึกษาเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบสมดุลภาษาและวิธีการสอนแบบย้ำตัวอักษรเพื่อเพิ่มความตระหนักรู้หน่วยเสียงภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 |
Advisor : | Usaporn Sucaromana Sirinan Srinaowaratt |
Authors: | Sarunya Tarat |
Keywords: | English language--Study and teaching (Elementary) |
Issue Date: | 2013 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180 |
Appears in Collections: | Wes-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sarunya_T.pdf | 6.42 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.