Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/412
Title: | การออกแบบการจัดการเรียนการสอนเรื่อง ฟังก์ชัน เพื่อเสริมสร้างความเข้าใจที่คงทนสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โดยใช้วิธีการออกแบบย้อนกลับกับการเรียนรู้ตามสภาพจริง |
Other Titles: | An instructional design on mathematical function to enhance enduring understanding of grade 10 students by using backward design along with authentic learning |
Advisor : | ปิยวดี วงษ์ใหญ่ วิชัย วงษ์ใหญ่ |
Authors: | ไพโรจน์ น่วมนุ่ม |
Keywords: | คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) คณิตศาสตร์--กิจกรรมการเรียนการสอน ฟังก์ชัน |
Issue Date: | 21-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/412 |
Appears in Collections: | Math-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pairot_N.pdf | 20.68 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.