Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิฎฐากร ชูทรัพย์
dc.contributor.authorปริณณตา สินเขียวth_TH
dc.date.accessioned2014-09-10T02:59:58Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:19Z-
dc.date.available2014-09-10T02:59:58Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:19Z-
dc.date.created2556th_TH
dc.date.issued2014-09-10
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8342 ป458ค 2556th_TH
dc.titleความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาด กรณีศึกษา โป่งแยง แอ่งดอย รีสอร์ท จังหวัดเชียงใหม่th_TH
dc.title.alternativeThe opinion of Thai traveiers towards the marketing mix factors case study of Ping Yang Ang Doi Resort Chiang Mai Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashนักท่องเที่ยว--การตัดสินใจ
dc.subject.thashโรงแรม--บริการลูกค้า
dc.subject.thashโรงแรม--การตลาด
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.thesis.degreenameกศ.ม. (ธุรกิจศึกษา)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parinnata_S.pdf1.36 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.