Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สิฎฐากร ชูทรัพย์ | |
dc.contributor.author | ปริณณตา สินเขียว | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-09-10T02:59:58Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:09:19Z | - |
dc.date.available | 2014-09-10T02:59:58Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:09:19Z | - |
dc.date.created | 2556 | th_TH |
dc.date.issued | 2014-09-10 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.source | 658.8342 ป458ค 2556 | th_TH |
dc.title | ความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาด กรณีศึกษา โป่งแยง แอ่งดอย รีสอร์ท จังหวัดเชียงใหม่ | th_TH |
dc.title.alternative | The opinion of Thai traveiers towards the marketing mix factors case study of Ping Yang Ang Doi Resort Chiang Mai Province | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | นักท่องเที่ยว--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | โรงแรม--บริการลูกค้า | |
dc.subject.thash | โรงแรม--การตลาด | |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.thesis.degreename | กศ.ม. (ธุรกิจศึกษา) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Parinnata_S.pdf | 1.36 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.