Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969
Title: | ความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาด กรณีศึกษา โป่งแยง แอ่งดอย รีสอร์ท จังหวัดเชียงใหม่ |
Other Titles: | The opinion of Thai traveiers towards the marketing mix factors case study of Ping Yang Ang Doi Resort Chiang Mai Province |
Advisor : | สิฎฐากร ชูทรัพย์ |
Authors: | ปริณณตา สินเขียว |
Keywords: | นักท่องเที่ยว--การตัดสินใจ โรงแรม--บริการลูกค้า โรงแรม--การตลาด พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 10-Sep-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3969 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Parinnata_S.pdf | 1.36 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.