Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3961
ชื่อเรื่อง: การศึกษาความสามารถอ่านและเขียนคำที่สะกดไม่ตรงตามมาตราตัวสะกดของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอน โดยใช้วิธีการสอนของแฮร์บาร์ต (Herbart Formal Step) ร่วมกับเทคนิค CCC (Copy cover Compare)
ชื่อเรื่องอื่นๆ: A study on tudy on developing the ability to read and write Thai words with non-consistent final sound-final consonant letters in children with learning disabilities in grade 3 through Herbart Formal Step in Combination with Copy Cover Compare technique
Advisor : ดารณี ศักดิ์ศิริผล
ไพฑูรย์ โพธิสาร
ผู้แต่ง: ศิวพร ธีรลดานนท์
Keywords: ภาษาไทย--การอ่าน--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
ภาษาไทย--การเขียน--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
วันที่เผยแพร่: 10-กัน-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3961
Appears in Collections:SpeEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Siwaporn_T.pdf5.04 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.