Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนิต กุลศิริ
dc.contributor.authorสิทธิ ตันติคชาภรณ์th_TH
dc.date.accessioned2014-08-28T03:47:23Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:18Z-
dc.date.available2014-08-28T03:47:23Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:18Z-
dc.date.created2555th_TH
dc.date.issued2014-08-28
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3733-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8342 ส721ปth_TH
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการสินเชื่อรถแลกเงินของธนาคารพาณิชย์ในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeFactors affecting consumer behavior in selecting service of car credit cash of Commercial Bank in Bangkok Metropolisth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashธนาคารพาณิชย์--บริการลูกค้า
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashสินเชื่อธนาคาร
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sitthi_T.pdf6.35 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.