Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3733
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการสินเชื่อรถแลกเงินของธนาคารพาณิชย์ในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Factors affecting consumer behavior in selecting service of car credit cash of Commercial Bank in Bangkok Metropolis
Advisor : พนิต กุลศิริ
Authors: สิทธิ ตันติคชาภรณ์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ธนาคารพาณิชย์--บริการลูกค้า
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
สินเชื่อธนาคาร
Issue Date: 28-Aug-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3733
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sitthi_T.pdf6.35 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.