Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorดารณี ศักดิ์ศิริผล
dc.contributor.advisorไพฑูรย์ โพธิสาร
dc.contributor.authorพีรญา เตชรัตน์th_TH
dc.date.accessioned2014-08-28T02:28:51Z
dc.date.accessioned2020-05-31T06:45:33Z-
dc.date.available2014-08-28T02:28:51Z
dc.date.available2020-05-31T06:45:33Z-
dc.date.created2556th_TH
dc.date.issued2014-08-28
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3680-
dc.language.isothth_TH
dc.source371.90447 พ791ก 2557th_TH
dc.titleการศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องโจทย์ปัญหาการบวก การลบของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้ด้านคณิตศาสตร์จากการสอนโดยใช้วิธี Metacognitive Strategy ร่วมกับวิธี Visual Strategyth_TH
dc.title.alternativeA study on academic achievement in addition and subtraction problem solving of mathematics for grade 3 students with learning disabilities using the Metacognitive Strategies and Visual Strategiesth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashเด็กที่มีความบกพร่องทางการเรียน
dc.subject.thashคณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
dc.thesis.degreenameกศ.ม. (การศึกษาพิเศษ)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:SpeEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peeraya_T.pdf5.7 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.