Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3680
Title: | การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องโจทย์ปัญหาการบวก การลบของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้ด้านคณิตศาสตร์จากการสอนโดยใช้วิธี Metacognitive Strategy ร่วมกับวิธี Visual Strategy |
Other Titles: | A study on academic achievement in addition and subtraction problem solving of mathematics for grade 3 students with learning disabilities using the Metacognitive Strategies and Visual Strategies |
Advisor : | ดารณี ศักดิ์ศิริผล ไพฑูรย์ โพธิสาร |
Authors: | พีรญา เตชรัตน์ |
Keywords: | เด็กที่มีความบกพร่องทางการเรียน คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ) |
Issue Date: | 28-Aug-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3680 |
Appears in Collections: | SpeEd-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Peeraya_T.pdf | 5.7 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.