Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3680
Title: การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องโจทย์ปัญหาการบวก การลบของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้ด้านคณิตศาสตร์จากการสอนโดยใช้วิธี Metacognitive Strategy ร่วมกับวิธี Visual Strategy
Other Titles: A study on academic achievement in addition and subtraction problem solving of mathematics for grade 3 students with learning disabilities using the Metacognitive Strategies and Visual Strategies
Advisor : ดารณี ศักดิ์ศิริผล
ไพฑูรย์ โพธิสาร
Authors: พีรญา เตชรัตน์
Keywords: เด็กที่มีความบกพร่องทางการเรียน
คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
Issue Date: 28-Aug-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3680
Appears in Collections:SpeEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Peeraya_T.pdf5.7 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.