Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/27762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorบัญชา ค้งตระกูลth_TH
dc.contributor.authorสมเกียรติ อินทโชตth_TH
dc.contributor.authorสิทธิกานต์ นุ่นหนูth_TH
dc.contributor.authorสุนทร สมัยth_TH
dc.date.accessioned2023-01-10T07:36:00Z-
dc.date.available2023-01-10T07:36:00Z-
dc.date.issued2542-
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/27762-
dc.description.abstractThis engineering project was experimental studied of electric system.The simulation of electric car system is done by mono-motronics.The results of this experiment wascompare with company results.The experiment choose some item of the mono-motronics to studied follow by the company experimental method. The result of graph of oscilloscope show the relation between parts of component mechanism of system.Fourteen items of experiment was conducted.th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherภาควิชาวิศวกรรมเครื่องกล คณะวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.titleชุดสาธิตระบบไฟฟ้ารถยนต์แบบโมโน-โมโทรนิคส์th_TH
dc.title.alternativeThe mono-motronics demonstration uniTth_TH
dc.typeWorking Paperth_TH
dc.subject.keywordรถยนต์ไฟฟ้าth_TH
dc.subject.keywordอุปกรณืเครื่องมือไฟฟ้าth_TH
dc.description.abstractthaiโครงงานวิศวกรรมศาสตร์ฉบับนี้ กล่าวถึงการทดสอบชิ้นส่วนการทำงานของชุดสาธิตระบบไฟฟ้ารถยนต์แบบโมโน-โมโทรนิคส์ โดยเปรียบเทียบผลที่ไต้จากการทดลองกับข้อมูลของบริษัทผู้ผลิต ซึ่งในการทดลองไต้เลือกระบบส่วนประกอบของระบบไฟฟ้ารถยนต์แบบโมโน-โมโทรนิคส์มาทำการทดลองเพี่อวัดค่าตามวิธีการทดลองของบริษัทผู้ผลิตผลที่ได้ออกมาจะอยู่ในรูปของกราฟสัญญาณบนหน้าจอของออสซิลโลสโคปที่แสดงความสัมพันธ์ระหว่างส่วนประกอบย่อยกับกลไกการทำงานของระบบซึ่งแยกออกเป็นกราฟสัญญาณของแต่ละส่วนประกอบ ซึ่งในการทดลองมี1ระบบรวม14หัวข้อการทดลองth_TH
Appears in Collections:CivEng-Technical Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MEC-198_OCR.pdf104 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.