Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/2679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัฐสิทธิ์ ศิริวชิราภรณ์
dc.contributor.authorณัฐวุฒิ รอดพันธ์th_TH
dc.contributor.authorทวีศักดิ์ ริมประณามth_TH
dc.contributor.authorปฐมพงศ์ จงเพิ่มวัฒนะผลth_TH
dc.date.accessioned2014-01-24T08:42:14Z
dc.date.accessioned2020-07-06T14:29:21Z-
dc.date.available2014-01-24T08:42:14Z
dc.date.available2020-07-06T14:29:21Z-
dc.date.created2549th_TH
dc.date.issued2014-01-24
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/2679-
dc.language.isothth_TH
dc.sourcePRO-CIV 189 2549th_TH
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบความเหมาะสมในการแก้ไขปัญหาการทรุดตัวแตกต่างกันของถนนและสะพานโดยหน่วยแบริ่งกับการปรับความลาดชันth_TH
dc.title.alternativeThe comparison study of differential settlement at bridge approach between bearing unit and slope maintenanceth_TH
dc.typeWorking Paperth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashถนน
dc.subject.thashสะพาน
dc.subject.thashวิศวกรรมโยธา
dc.subject.thashแบริง
dc.thesis.degreenameวศ.บ.(วิศวกรรมโยธา)
dc.thesis.levelปริญญาตรี
Appears in Collections:CivEng-Bachelor's Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PRO-CIV 189 2549.pdf1.01 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.