Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/2021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorประชาสันติ ไตรยสุทธิ์
dc.contributor.authorธำรงค์ รัตนบุรีth_TH
dc.contributor.authorประยุทธ บุญฤทธิ์th_TH
dc.contributor.authorพิเชฐ จิตตารมย์th_TH
dc.date.accessioned2013-09-22T09:34:52Z
dc.date.accessioned2020-07-07T03:02:52Z-
dc.date.available2013-09-22T09:34:52Z
dc.date.available2020-07-07T03:02:52Z-
dc.date.created2543th_TH
dc.date.issued2013-09-22
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/2021-
dc.language.isothth_TH
dc.sourcePRO-MEC 257 2543th_TH
dc.titleผลกระทบของอัตราส่วนผสมของอากาศและเชื้อเพลิงที่มีต่อการเกิดก๊าซไอเสียth_TH
dc.title.alternativeEffect of air-fuel ratio on exhaust gas formationth_TH
dc.typeWorking Paperth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashเครื่องยนต์สันดาปภายใน
dc.subject.thashรถยนต์--ท่อไอเสีย
dc.subject.thashก๊าซ (ท่อไอเสีย)
dc.thesis.degreenameวศ.บ.(วิศวกรรมเครื่องกล)
dc.thesis.levelปริญญาตรี
Appears in Collections:MecEng-Bachelor's Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PRO623.pdf99.65 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.