Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1196
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | มณฑิรา จารุเพ็ง | |
dc.contributor.author | พรพิมล คงฉิม | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-12-03T07:55:13Z | |
dc.date.accessioned | 2020-05-31T03:26:11Z | - |
dc.date.available | 2012-12-03T07:55:13Z | |
dc.date.available | 2020-05-31T03:26:11Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-12-03 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1196 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.812 พ249ก | th_TH |
dc.title | การศึกษาความพึงพอใจและความต้องการของลูกค้าที่ได้รับบริการจากบริษัท เอ็ม.เอช.อี. - ดีแมก (ที) จำกัด | th_TH |
dc.title.alternative | The study of customer's satisfaction and needs toward services of Mhe-Demag (T) Company Limited | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | ความพอใจของผู้บริโภค--ไทย ; | |
dc.subject.thash | บริการลูกค้า ; | |
dc.subject.thash | ความสัมพันธ์กับลูกค้า | |
dc.thesis.degreename | กศ.ม. (จิตวิทยาการแนะแนว) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | CouPsy-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Phornpimon_K.pdf | 799.87 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.