Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorผจงศักดิ์ หมวดสง
dc.contributor.authorอัมพิกา กลิ่นฟุ้งth_TH
dc.date.accessioned2012-12-03T07:27:05Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:51Z-
dc.date.available2012-12-03T07:27:05Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:51Z-
dc.date.created2553th_TH
dc.date.issued2012-12-03
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.834 อ559ปth_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าร้านเนทูร่าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketing mix factrs using for decision buying natura's products of customers in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashการจัดการตลาด--ไทย ;
dc.subject.thashบริโภคนิสัย ;
dc.subject.thashการประดิษฐ์ด้วยวัสดุธรรมชาติ--การตลาด ;
dc.subject.thashร้านเนทูร่า
dc.thesis.degreenameกศ.ม. (ธุรกิจศึกษา)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ampika_K.pdf3.23 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.