Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ผจงศักดิ์ หมวดสง | |
dc.contributor.author | อัมพิกา กลิ่นฟุ้ง | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-12-03T07:27:05Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:08:51Z | - |
dc.date.available | 2012-12-03T07:27:05Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:08:51Z | - |
dc.date.created | 2553 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-12-03 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.834 อ559ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าร้านเนทูร่าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing mix factrs using for decision buying natura's products of customers in Bangkok | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | การจัดการตลาด--ไทย ; | |
dc.subject.thash | บริโภคนิสัย ; | |
dc.subject.thash | การประดิษฐ์ด้วยวัสดุธรรมชาติ--การตลาด ; | |
dc.subject.thash | ร้านเนทูร่า | |
dc.thesis.degreename | กศ.ม. (ธุรกิจศึกษา) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ampika_K.pdf | 3.23 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.