Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าร้านเนทูร่าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing mix factrs using for decision buying natura's products of customers in Bangkok |
Advisor : | ผจงศักดิ์ หมวดสง |
Authors: | อัมพิกา กลิ่นฟุ้ง |
Keywords: | การจัดการตลาด--ไทย ; บริโภคนิสัย ; การประดิษฐ์ด้วยวัสดุธรรมชาติ--การตลาด ; ร้านเนทูร่า |
Issue Date: | 3-Dec-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ampika_K.pdf | 3.23 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.