Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175
ชื่อเรื่อง: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อสินค้าร้านเนทูร่าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing mix factrs using for decision buying natura's products of customers in Bangkok
Advisor : ผจงศักดิ์ หมวดสง
ผู้แต่ง: อัมพิกา กลิ่นฟุ้ง
Keywords: การจัดการตลาด--ไทย ;
บริโภคนิสัย ;
การประดิษฐ์ด้วยวัสดุธรรมชาติ--การตลาด ;
ร้านเนทูร่า
วันที่เผยแพร่: 3-ธัน-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1175
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ampika_K.pdf3.23 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.