Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1115
Title: | ปัจจัยทางจิตวิทยาที่สามารถพยากรณ์คุณภาพการบริการของพนักงานโรงแรมระดับห้าดาว |
Advisor : | ธนิดา จุลวณิชย์พงษ์ |
Authors: | พัชรี ชูสมบัติ |
Keywords: | โรงแรม -- การบริหาร ; พนักงานโรงแรม -- บริการลูกค้า ; พนักงานโรงแรม -- ภาระงาน |
Issue Date: | 2-Dec-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1115 |
Appears in Collections: | DevPsy-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Patcharee_C.pdf | 2.39 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.