Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1092
Title: | การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องโจทย์ปัญหาการบวกและเจตคติต่อคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอนซ่อมเสริมโดยใช้เทคนิคของพอลโลเวย์และแพตตันร่วมกับการใช้เส้นจำนวน |
Other Titles: | A study on academic achievement in addition problem solving and attitudes toward mathematics of grade 3 students with learning disabilties using remedial teaching with the polloway and patton technique and number line method |
Advisor : | กุลยา ก่อสุวรรณ ไพฑูรย์ โพธิสาร |
Authors: | สมลักษณ์ สะหรั่งบิน |
Keywords: | เด็กที่มีปัญหาในการเรียนรู้ คณิตศาสตร์--การสอนด้วยสื่อ คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ) |
Issue Date: | 2-Dec-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1092 |
Appears in Collections: | SpeEd-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Somluck_S.pdf | 2.37 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.