Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1092
Title: การศึกษาผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องโจทย์ปัญหาการบวกและเจตคติต่อคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอนซ่อมเสริมโดยใช้เทคนิคของพอลโลเวย์และแพตตันร่วมกับการใช้เส้นจำนวน
Other Titles: A study on academic achievement in addition problem solving and attitudes toward mathematics of grade 3 students with learning disabilties using remedial teaching with the polloway and patton technique and number line method
Advisor : กุลยา ก่อสุวรรณ
ไพฑูรย์ โพธิสาร
Authors: สมลักษณ์ สะหรั่งบิน
Keywords: เด็กที่มีปัญหาในการเรียนรู้
คณิตศาสตร์--การสอนด้วยสื่อ
คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ)
Issue Date: 2-Dec-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/1092
Appears in Collections:SpeEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Somluck_S.pdf2.37 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.