DSpace Repository

Needs and problems in English listening and speaking skills of CIMB Thai Bank Tellers

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sopin Chantakloi
dc.contributor.author Anongnart Fahmongkolchai th_TH
dc.date.accessioned 2012-09-04T02:15:19Z
dc.date.accessioned 2020-07-07T09:40:35Z
dc.date.available 2012-09-04T02:15:19Z
dc.date.available 2020-07-07T09:40:35Z
dc.date.created 2011 th_TH
dc.date.issued 2012-09-04
dc.identifier.uri https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/530
dc.language.iso en th_TH
dc.source 428.24 An615N th_TH
dc.title Needs and problems in English listening and speaking skills of CIMB Thai Bank Tellers th_TH
dc.title.alternative ความจำเป็นและปัญหาการใช้ภาษาอังกฤษด้านทักษะการฟังและพูดของพนักงานบริการลูกค้า ธนาคาร ซีไอเอ็มบี ไทย th_TH
dc.type Thesis th_TH
dc.rights.access Srinakharinwirot University th_TH
dc.subject.thash English language--Communication ;
dc.subject.thash Bank employees--Communication
dc.thesis.degreename M.A. (Business English for international Communication)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Wes-Theses [42]
    ปริญญานิพนธ์

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics