DSpace Repository

A comparative study of the balanced literacy approach and the code emphasis approach to enhance phonemic awareness of English of first-grade students

Show simple item record

dc.contributor.advisor Usaporn Sucaromana
dc.contributor.advisor Sirinan Srinaowaratt
dc.contributor.author Sarunya Tarat th_TH
dc.date.accessioned 2014-09-10T06:46:57Z
dc.date.accessioned 2020-07-07T09:40:47Z
dc.date.available 2014-09-10T06:46:57Z
dc.date.available 2020-07-07T09:40:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4180
dc.language.iso en th_TH
dc.source 372.65044 Sa251C 2013 th_TH
dc.subject.lcsh English language--Study and teaching (Elementary)
dc.title A comparative study of the balanced literacy approach and the code emphasis approach to enhance phonemic awareness of English of first-grade students th_TH
dc.title.alternative การศึกษาเปรียบเทียบวิธีการสอนแบบสมดุลภาษาและวิธีการสอนแบบย้ำตัวอักษรเพื่อเพิ่มความตระหนักรู้หน่วยเสียงภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 th_TH
dc.type Thesis th_TH
dc.rights.access Srinakharinwirot University th_TH
dc.thesis.degreename M.A. (English)
dc.thesis.level Master Degree


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Wes-Theses [42]
    ปริญญานิพนธ์

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics