dc.contributor.advisor |
ดารณี ศักดิ์ศิริผล |
|
dc.contributor.advisor |
ไพฑูรย์ โพธิสาร |
|
dc.contributor.author |
ศิวพร ธีรลดานนท์ |
th_TH |
dc.date.accessioned |
2014-09-10T02:52:48Z |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-31T06:45:41Z |
|
dc.date.available |
2014-09-10T02:52:48Z |
|
dc.date.available |
2020-05-31T06:45:41Z |
|
dc.date.created |
2556 |
th_TH |
dc.date.issued |
2014-09-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/3961 |
|
dc.language.iso |
th |
th_TH |
dc.source |
371.914 ศ542ก 2556 |
th_TH |
dc.subject |
ภาษาไทย--การอ่าน--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ) |
|
dc.subject |
ภาษาไทย--การเขียน--การศึกษาและการสอน (การศึกษาพิเศษ) |
|
dc.title |
การศึกษาความสามารถอ่านและเขียนคำที่สะกดไม่ตรงตามมาตราตัวสะกดของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่มีความบกพร่องทางการเรียนรู้จากการสอน โดยใช้วิธีการสอนของแฮร์บาร์ต (Herbart Formal Step) ร่วมกับเทคนิค CCC (Copy cover Compare) |
th_TH |
dc.title.alternative |
A study on tudy on developing the ability to read and write Thai words with non-consistent final sound-final consonant letters in children with learning disabilities in grade 3 through Herbart Formal Step in Combination with Copy Cover Compare technique |
th_TH |
dc.type |
Thesis |
th_TH |
dc.rights.access |
มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ |
th_TH |
dc.thesis.degreename |
กศ.ม. (การศึกษาพิเศษ) |
|
dc.thesis.grantor |
มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ |
|
dc.thesis.level |
ปริญญาโท |
|