DSpace Repository
Search
Login
English
ไทย
DSpace Home
→
Faculty of Social Sciences - Soc
→
Department of Business-Bus
→
Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 2 out of a total of 2 results for community: Department of Business-Bus.
(0.001 seconds)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
การเปรียบเทียบปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์ คุณค่าตราสินค้า ที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้า และพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อกล้องถ่ายภาพระบบดิจิตอลระหว่างตราสินค้า Sony กับ Canon ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
อัจฉรา มีทองแสน
(
2554
)
ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อความภักดีต่อตราสินค้าและพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์โลชั่นบำรุงผิวกายยี่ห้อยูเซอริน ในโรงพยาบาลเอกชน เขตกรุงเทพมหานคร
พรทิพย์ วิวิธนาภรณ์
(
2014-12-29
)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Community
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Discover
Author
พรทิพย์ วิวิธนาภรณ์ (1)
อัจฉรา มีทองแสน (1)
Subject
การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ (2)
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ (2)
กล้องถ่ายรูปดิจิตอล--การตลาด (1)
ชื่อตราผลิตภัณฑ์ (1)
พฤติกรรมผู้บริโภค (1)
เครื่องสำอาง--การตลาด (1)
... View More
Date Issued
2500 - 2554 (1)
2014 - 2099 (1)
Has File(s)
Yes (2)