Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668
Title: ปัจจัยด้านตราสินค้า ความพึงพอใจและความภักดีที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ตราสินค้า MNG ของผู้บริโภคย่านสุขุมวิท
Other Titles: Brand factors, satisfaction and brand loyalty toward consumer purchase behavior of MNG in Sukhumvit Area
Advisor : วรินทรา ศิริสุทธิกุล
Authors: ศุภิกา จันทนสมิต
Keywords: พฤติกรรมการซึ้อ ;
ความพอใจของผู้บริโภค ;
ชื่อตราผลิตภัณฑ์
Issue Date: 18-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99668
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suphika_C.pdf3.16 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.