Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/676
Title: การจัดการร้านค้าปลีกที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภค : การศึกษาร้านสะดวกซื้อในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Retail management influencing consumer's buying behavior : a study of convenience stores in Bangkok Metroplis
Advisor : พนิต กุลศิริ
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
Authors: พิษณุ อิ่มวิญญาณ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
ร้านค้าปลีก--การตลาด
ร้านสะดวกซื้อ
การสื่อสารทางการตลาด
ร้านกาแฟคั่วบด--โฆษณา
Issue Date: 20-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/676
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pitsanu_I.pdf1.97 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.