Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/664
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องดื่มแปปทีนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Factors affecting consumers buying decision behavior on peptein in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: ณัฏฐ์ นิธิวัฒน์วโรดม
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
เครื่องดื่ม--การตลาด
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
Issue Date: 2554
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/664
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nat_N.pdf995.11 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.