Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/654
Title: การรับรู้ตราสินค้าที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการใช้บริการ ของลูกค้าที่มาใช้บริการร้านบุญถาวร ในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Brand perception affecting customers behavior at Boonthavorn in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
Authors: วสุทัตต์ รัตนนาคินทร์
Keywords: ร้านบุญถาวร--การตลาด
ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
พฤติกรรมผู้บริโภค
การซื้อสินค้า
Issue Date: 2554
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/654
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wasutat_R.pdf1.21 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.