Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4525
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยแรงจูงใจกับการตัดสินใจซื้อสินค้าที่มีแหล่งกำเนิดจากประเทศจีนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Relationship between motive factors and purchase decision-making toward Made-in-China products of consumers in Bangkok metropolitan area
Advisor : วรินทรา ศิริสุทธิกุล
Authors: มัตติกา ช่างศูนย์
Keywords: ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
ผู้บริโภค--ทัศนคติ
การซื้อสินค้า
สินค้า--จีน
Issue Date: 29-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4525
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mattika_C.pdf1.25 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.