Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436
Title: ทัศนคติต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการ และแรงจูงใจมีความสัมพันธ์กับแนวโน้มพฤติกรรมการซื้อคูปองส่วนลดสินค้าและบริการบนเว็บไซต์ Groupon ของผู้บริโภคในประเทศไทย
Other Titles: Attitude toward the marketing mixes of service and motivation that related to the tendency of purchasing product and service coupon's behavior on website Groupon of consumer in Thailand
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
Authors: กัญญารัตน์ สมศักดิ์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
ผู้บริโภค--ทัศนคติ
การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
การซื้อสินค้าทางไกล
Issue Date: 26-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4436
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanyarat_So.pdf1.14 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.