Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4010
Title: ผลของการจัดการเรียนรู้แบบอุปนัย - นิรนัยที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ความสามารถในการให้เหตุผลและความสามารถในการสื่อสารทางคณิตศาสตร์เรื่องสถิติของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: The effects of organizing inductive and deductive learning on mathematical achievement, reasoning, and communication abilities in statistics of mathayomsuksa III students
Advisor : สมชาย ชูชาติ
Authors: ธีณรันต์ สังหร
Keywords: สถิติ--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
การสอนแบบอุปนัย
การสอนแบบนิรนัย
การอ้างเหตุผล
Issue Date: 10-Sep-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4010
Appears in Collections:SecEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teenaran_S.pdf8.41 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.